آخرین اخبار
کد مطلب: 125401
سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان خبر داد
نبود ابتدايي‌ترين امکانات رفاهي در کانون‌هاي گردشگري لردگان/ در ميراث فرهنگي خبري از پاسخگويي نيست
تاریخ انتشار : 1396/09/28 08:05:52
نمایش : 1731
سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان گفت: جاذبه‌هاي گردشگري اين شهرستان از داشتن سرويس بهداشتي که ابتدايي‌ترين امکانات رفاهي است محروم هستند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ برهان حسين‌پور با اشاره به اينکه در ساليان گذشته شهرستان لردگان به دليل نبود جاده‌هاي ارتباطي منطقه بن‌بست بود، اظهار کرد: در حال حاضر اين شهرستان به دليل احداث محور‌هاي مواصلاتي نقطه ارتباط مناطق جنوب و جنوب غربي به مرکز کشور است.

وي با بيان اينکه شهرستان لردگان در مجاورت سه استان بزرگ و پرجمعيت خوزستان، فارس و اصفهان است، افزود: اين شهرستان مابين دو نقطه گرمسير (اهواز) و سردسير ( شهرکرد) قرار دارد و در فصول سرد سال نيز از آب و هوايي معتدل برخوردار است.

سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان با اشاره به اينکه طبيعت بکر اين شهرستان از اسفندماه تا پايان خرداد‌ماه از زيبايي بسياري برخوردار است، اضافه کرد: به دليل نبود زيرساخت‌هاي مناسب گردشگري، مسافران تنها از اين شهرستان عبور کرده و اقامتي ندارند.

حسين‌پور با اشاره به اينکه يکي از بزرگترين آبشارهاي کشور در آتشگاه لردگان قرار دارد، ادامه داد: متأسفانه اين جاذبه گردشگري از زير‌ساخت‌هاي رفاهي مانند جاده دسترسي، پارکينگ و سرويس بهداشتي برخوردار نيست.

وي مسير رودخانه کارون را يکي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري لردگان عنوان کرد و گفت: اين روخانه با عبور از روستاهاي بسيار اين شهرستان مانند روستاهاي جغد، دشتيه، ارمند، سونک، سرتنگ و غيره و عبور تور‌هاي قايق‌راني رفتينگ هيچ‌گونه امکانات رفاهي در مسير براي اسکان گردشگران ندارد.

سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان با بيان اينکه پارک پروز در بخش فلارد مکان گردشگري بسيار زيبايي است، افزود: بارها براي تأمين بودجه خريد سرويس بهداشتي به صورت کانکس براي اين محل مکاتبه شده ولي خبري از پاسخگويي نيست.

حسين‌پور با اشاره به اينکه جمعيت شهرستان لردگان 220 هزار و برابر مجموع جمعيت پنج شهرستان سامان، بن، کيار، کوهرنگ و اردل است، اضافه کرد: اين شهرستان نيازمند بودجه و تجهيزات بيشتري در زمينه‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است تا قدمي براي اشتغالزايي و افزايش درآمد برداشته شود.

وي ادامه داد: با وجود اينکه بارها از مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان طي مراسم‌هاي مختلف دعوت شده تاکنون در اين شهرستان حضوري نداشتند تا با ظرفيت‌ها و استعداد‌هاي اين شهرستان آشنا شوند.

انتهاي پيام
منبع: فارس/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس